Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

tirsdag 14. juni 2011

Veggord til mitt Rosa kjøkken!

Jeg fant, jeg fant!

Vi skal om litt bytte leverandør på veggord.

-og der fant jeg dette vettu....

Den bare jeg ha!


Den kan jeg bestille i samme klinbananas rosa som jeg har på dørene mine.
-også setter jeg den på de sorte flisene.

Det blir morro for meg!

Ellers så har jeg hatt et par supre fridager.
Var storeslem til skogs og dro 6 ganske så pene ørreter på 2 timer.
-så røyk fiskesnella mi, og morroa var brått over.

På tur hjem møtte jeg disse.
Så sto vi der da...i evigheter og glante på hverandre som to dummer kuer...
-en inni bilen
-og en utenfor.

Til slutt så skrudde jeg opp KENT
på maks volum, og kjørte ned vinduet.

Den musikken likte de ikke!!!


"MøøøøøøøøøøK "
sa de,
så feis de i vei oppover skråningen.



Heidi



2 kommentarer:

  1. flott veggord det der ja. Og ikke minst et fantastisk flott kjøkken! :)

    SvarSlett
  2. Hei. Herlig både veggord og kuer. Jeg vil også ha det veggordet. God helg til dere tøffejentenepåtyrimyra:-)

    SvarSlett