Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

søndag 26. juni 2011

Vinnere er trukket!

Hei alle sammen.

Da har jeg trukket vinnerne av vår Give away.
Jeg brukte http://www.random.org/

Dette veggordet er fra 

 Vinner av dette veggordet i ønsket farge ble:

Denne ble vunnet av:

 Vinneren av blomstene er:
Randi
randissaethre@hotmail.com 

 Vinner av denne er:
Beate M B
beate_myran@hotmail.com 

 Gjøkuret går til:
Kari Jørgensen
fra bloggen:
og

 Denne flotte postkassen går til:

Gratulerer til alle vinnere!

Mvh Trude & Heidi-

Vi tar kontakt med alle vinnerne.

5 kommentarer:

  1. Oj.... dermed er vi et "gjøkur" rikere, ser jeg. Gratulerer til Kari! Hvor skal vi ha et gjøkur, lurer jeg på nå....

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinneren! Bedre lykke neste gang.
    Klem klem

    SvarSlett
  3. WOW, vant jeg postkassa?????? YEZZZ, den trenger jeg, he-he. Jeg har ingen vegger eller trapp til veggord, så dette var perfekt, snuppisser!!!!!!!! Klemz Grethe

    SvarSlett
  4. HURRA og GRATULERER til alle de heldige! :-)

    Beth`s småting...

    SvarSlett
  5. Tuusen takk! Og gratulerer til alle de andre heldige vinnerne også! :o)

    Mvh Beate M B

    SvarSlett