Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

torsdag 5. mai 2011

Fargedagen! Og 5000,- i gave til deg kanskje?

Hurra, for IFI og fargedagen!
-5 mai.
(trekkes 23 mai)

-og ikke minst hurra for Akzo Nobel og Nordsjø!


Som sagt så hadde jeg veldig lyst til å kunne få til en gave,
-til en av dere som besøker bloggen vår.

Vi har såpass mange følgere som ikke hører Ringerike til, 
og nå har jeg nettopp fått klarsignal til å kunne gi bort et gavekort på hele
5000,- 
i form av maling
til en heldig vinner!

DETTE ER AVSLUTTET; VINNER ER KONTAKTET!

Malingen kan hentes i hvilken som helst butikk 
som er fohandler av Nordsjø i Norge...

Når vinneren er klar så skal vi finne en butikk hvor vinneren kan hente sin premie.

For å gi noe tilbake til et velvillig konsern
så skal dere få jobbe litt for premien...

Jeg ønsker at dere linker dette innlegget på egen blogg
samtidig som dere legger en link til NID sin hjemmeside på
bloggen.
Klikk her!
(link til NID sin side)

Dere som ikke har egen blogg kan dele linken til dette innlegget og NID på deres egen facebookstatus.

Når de har vært så greie med oss,
så mener jeg vi bør få til såpass!

Ikke sant?

...også ønsker vi seff at Nordsjø skal sette pris på dette
slik at vi kan gjøre dette igjen....
og igjen...
og igjen.
;O)



Nordsjø har også kommer med hele 5 nye interiørkart!


Disse er gruppert slik at farger på samme kart passer sammen.
De har også en metallic-maling og en ny ispirasjonsbrosjyre.



De har lovet oss og sende disse direkte til dere i post 
om dere bestiller på denne mailadressen:
post@nordsjo.no
Send en mail...
Det kommer dere IKKE til å angre på!

Når dere har gjort som kongen befaler, (ja altså meg
så legger dere en kommentar under her
...så går resten av seg selv.


Da ønsker jeg dere alle lykke til,
og ellers en fantastisk fargedag!


MVH TRUDE & HEIDI.


120 kommentarer:

  1. Hipp-hipp - hurra og gratulerer med fargedagen!!!!
    Dette blir gøy - ha en fargerik dag dere også

    SvarSlett
  2. Gratulerer med fargedagen, jenter. Tenk å få feire farger en hel dag. Dette er min type dag, altså! Så herlige fargebilder fra Nordsjø dere har lagt ut, det er helt rart men jeg begynner å smile bare jeg ser alle disse glade fargene.

    Til andre lesere kan jeg opplyse om at det er helt sant det med fargekartene, be om å få disse, dere vil IKKE angre. Metallfargekartet er helt rått!

    Og jeg er seff med. Jeg skal linke både her og der, på blogg og facebook.

    SvarSlett
  3. Når er det trekning? Blir spennende.

    SvarSlett
  4. Hurra for fargedagen, og et fargerikt innlegg.
    Jeg har gjort som kongen befaler, og håper på belønning.

    Ha en fargerik dag.

    Jorunn

    SvarSlett
  5. Hipp hurra for fine farger :)
    Herved gjort som kongen befaler. Ha en fin dag!

    mvh Sigrid

    SvarSlett
  6. I`m in øff cørs! Innlegget blir publisert i dette øyeblikk! Krysser fingre, tær og ellers det som kan krysses :)

    SvarSlett
  7. Heisan!
    Nå fikk jeg først av alt et skikkelig fargekick!
    Og på en litt grå dag her i "dalstrøka innafor" - passer det helt utmerket!
    Hurra for fargedagen - den skal utnyttes til farger!

    Jeg vil gjerne være med på trekningen og har ropt om det på bloggen min :)

    Klem

    SvarSlett
  8. Wow! Jeg har linket i sidebaren på bloggen min, til både dere og NID :)

    Håper på all flaks!

    klem

    SvarSlett
  9. Hurra!!!!!
    Jeg har linket og er MED!!!

    SvarSlett
  10. Oi det hadde passet bra her. For vi har en ny gang som både skal males inne og ute!
    http://nesheimensblogg.blogspot.com/2011/05/fargedagen.html her er innlegget :)

    SvarSlett
  11. Hei!

    Skal pusse opp en hel enebolig og har bestilt alle de nye fargekartene :-) Takk for tips og flott inspirasjon! Vil gjerne bli med i trekningen, kommer godt med til det nye prosjektet vårt :-)

    Klem, Janita

    jubis123@gmail.com

    SvarSlett
  12. Hurraaaaaaaa!
    Jeg er MED, for det hadde kommet GODT med siden vi skal etterisolere og bytte bordkledning i sommer =)

    SvarSlett
  13. For en fantastisk premie!! 5000,- til kvalitetsmaling hadde kommet utrolig godt med i byggeprosessen. Måtte jeg bli den heldige denne gang!

    SvarSlett
  14. For en premie! Dette vil virkelig komme godt med :) Lager sidelink i blogg og krysser fingre (og ellers det som kan krysses) om at gavekortet kommer denne vei ;)

    SvarSlett
  15. Jeg er med og det ligger ut på bloggen min . :) Supert . Klem klem

    SvarSlett
  16. Dere er supre!!!Så mange gode ideer på bloggen! En premie på 5000 hadde ikke vært å forakte :) Soverom og gang søker maling. Satser på vinnerlykke i dag, linker er lagt ut. Ha en super dag!

    SvarSlett
  17. Gjort :) Krysser fingrene! Har ein bod som må malast i sommer ;D Hilsen Grete

    SvarSlett
  18. Da har jeg lagt innlegg i bloggen min og link på FB... Genial premie!

    SvarSlett
  19. Jeg er med og skal linke siden på Facebook. Har så lyst til å få malt huset (innvendig)men har ikke sett meg råd. Kanskje er jeg heldig her...:-))

    SvarSlett
  20. Dette hadde vært supert å vinne. Hele huset skal males både inni og utenfor=) Har linket på bloggen min!

    =)

    SvarSlett
  21. Wow..for en premie. Slenger meg selvsagt med på denne og har linket i eget innlegg.
    Har IKKE for vane å vinne noe, men denne krysser jeg alt jeg har for... å VINNE:))
    Klem Sissel

    SvarSlett
  22. Wow! Fantastisk premie, siden jeg er i byggefasen, og skal snart begynne og male innvendig, og utvendeig.. :-)

    Legger det ut på bloggen min nå!

    Klem,
    Elisaeth

    SvarSlett
  23. Bloggen deres er alltid bra, og denne konkurransen er jo superbra. Vi må male huset og garasjen i år, så dette hadde jo passet bra. Jeg har noen blogger, men de er enten kun for familie eller er rene salgsblogger, så jeg linker heller på facebook jeg. Håper det er greit :)

    SvarSlett
  24. Har delt linker på fb og krysser fingrene for litt maling til heimen!:)

    Camilla
    c-f@hotmail.no

    SvarSlett
  25. HURRA! GRATULERER.
    Her skal det males vegger og tak i mange rom og Nordsjømaling er brukt før i hele huset. Blir spennede å se de nye fargekartene. Tusen takk!
    Har lagt det ut på facebook profilen min da jeg ikke har noe egen blog ennå......

    Ingjerd
    sktorger@online.no

    SvarSlett
  26. Eg vil gjerne vere med!! Mange prosjekt, både nybygg og hytte, på gang, så dette hadde komme godt med! :-)

    mvh
    Maria

    SvarSlett
  27. Yes:0). Dette er jeg med på. Krysser alt for at jeg blir den heldige som stikker av meg gavekortet.
    Ha en superduper kveld.
    Klem

    SvarSlett
  28. For en fantastisk premie!! :) Jeg vil gjerne være med i trekninga, og har delt linkene på Facebook.

    Hilsen Guri
    gurimalla9@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Åh sååå spennende! Jeg er med! Dette hadde jeg virkelig trengt :)

    SvarSlett
  30. Hurrra, jeg hadde gjort (nesten) hva som helst for å vunnet all malingen. Jeg har vært trofast mot en annen konkurrent og hva er vel bedre enn å vinne så mye maling fra Nordsjø. Kanskje blir jeg forelska i Nordsjø i stedet? Jeg har to etasjer som skal males!
    Jeg linker til dere og til NID:)

    SvarSlett
  31. Hvem vil vel ikke bli med på en så flott trekning! Både hus og hytta har bruk for maling ;o)

    SvarSlett
  32. Heia, jeg er arkitekt og elsker farger! Suverent tiltak- håper jeg vinner! Her i huset er det flere rom som kunne trengt et lekkert fargestrøk!
    Det er gjort som kongen befaler, nå krysser jeg fingrene for premie! http://northernquilts.blogspot.com/

    SvarSlett
  33. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen! Det kunne ikke passet bedre å vinne, vi har akkurat vært og hentet de nye fargekartene fra Nordsjø på Kulør butikken her. Vi skal nemlig male ett helt hus innvendig.. Deler linken på facebook og krysser fingre for seier :)
    Hilsen Linda
    linda.gangstad.nilsen@gmail.com

    SvarSlett
  34. Jeg gjør alltid som kongen befaler, link hit og til NID er delt på facebook. Men jeg har vel brukt opp min vinnerflaks i butikken deres. Skjerfet ble veldig godt mottatt av hu på 10!

    SvarSlett
  35. Nå er det gjort. :o))) Spennende. jeg vil vinne asså!!! Gøy med konkurranse. Bra jobba!!!

    SvarSlett
  36. Wooow!!! For en flott premie, det er noe jeg virkelig trenger!:)
    Jeg er med og har linket både hit og dit:)

    Klem Line E.

    SvarSlett
  37. ...drømmer om friske farger på hytta...er lei av gammelt og gulnet panel...
    Linker på Facebook.

    SvarSlett
  38. Jeg blir gjerne med, og har linket til dere med bilde på bloggen min :) Flotte damer med en veldig inspirerende blogg!!

    SvarSlett
  39. Da har jeg gjort min borgerplikt ærede konge :o) Ny farge på huset i sommer hadde virkelig gjort seg :o) Ha en fortsatt superduper sommer begge to :o)

    SvarSlett
  40. Tjohooo, dette passer jo superbra siden samboer+meg flytter om 20 dager :)
    Skal gjøre som dere sier med en gang ;)

    SvarSlett
  41. YES dette kan jeg LIKE!Alltid noe som trenger et strøk:O)))Legger til link på bloggen min.Go klem

    SvarSlett
  42. Jeg er seff med! Men når er det trekning? Jeg tenkte jeg skulle fikse litt mer enn en kommentar, men i kveld ble det litt sent.... det er på planen min i morgen hvis det er innen fristen!?

    I morgen er det fredag! Jippi! :)

    SvarSlett
  43. Blir selvfølgelig med på en så fin Give away. Har lagt link på bloggen min både til dere og NID. Har planer om å male både ute og inne, så dette hadde jo passa fint da :-))

    SvarSlett
  44. Herlig premie, hvem har vel ikke bruk for litt maling? Det har hvertfall denne jenta. Tvi tvi til meg! Linker til fb...
    SiriH
    sirihelenj@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Ønsker gjerne å være med. Kjempefin premie.....
    Har linket på blogg.
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  46. For noen fargeklatter :))
    Jeg linker på fb og krysser fingrene.
    Hilsen Kristin
    kristtoe@online.no

    SvarSlett
  47. Oy, så spennende - dette hadde kommet godt med når vi skal overraske med oppussing av pikerom ; )

    Delt begge linkene på fb!
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  48. Oi! Dette må jeg delta på! Iløpet av sommeren skal vi nemlig pusse opp ikke mindre enn tre rom her hjemme på gården- så her vil malingen få ben å gå på!
    Liker og deler konkurransen på facebook! :)
    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  49. Hurra for en fargerik verden :-)

    Jeg har gjort som kongen befaler, og lagt meg til som følger her i tillegg.

    Ha en flott helg :-)

    SvarSlett
  50. Ja! Dette er en premie etter min smak! Jeg har delt på facebook- og krysser virkelig fingrene her. Det er så enormt med malerarbeid som står igjen i vår leilighet- så denne premien ville virkelig fått ben (malerkoster) å gå på her hos oss!
    Ole-Martin
    olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  51. Nr 50 som nå har gjort slik "kongen" befaler, hehe...nå er det bare å krysse fingre og tær og det som er og håpe på at jeg kan være den heldige!!!
    Hadde bare vært helt fantastisk!!!

    Takk for flott inspirasjon og keep up the good work! Slike jenter som dere trenger vi!!!

    God helg!

    Klem,
    Merete xxx

    SvarSlett
  52. Hei! Deltar gjerne, da jeg maler og maler og maler... og deler linken med mine venner på fb, så klart! God helg! :-)

    SvarSlett
  53. DERE SOM ER ANONYME MÅ HUSKE NAVN OG MAILADRESSE, HVIS IKKE SÅ MÅ JEG TREKKE DERE UT AV KONNKURRANSEN DESSVERRE :)

    Heidi

    SvarSlett
  54. Hei!
    Befalingen utføres med største glede. Hadde passet bra med litt maling nå. Skal bygge hus...
    mvh janne.siri@gmail.com

    SvarSlett
  55. marianne hestad6. mai 2011 kl. 19:17

    heisann! da hadde jeg lagt ut kongens befalinger på facebook statusen min;) fasaden trenger sårt maling..så denne premien var virkelig super!!! snubis@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Gjort som kongen(eller skal jeg si dronningene) har befalt. Ha en fargerik sommer :). Hilsen en som trenger blå maling til mini mannen

    Hilsen
    Nina :)
    nina@phototrim.com

    SvarSlett
  57. unnskyld, jeg glemte å legge ved mailadressen min. den er som følgende: martheny16@hotmail.com

    :)

    SvarSlett
  58. Åh, nå fikk jeg skikkelig lyst å bruke klare, sterke farger på barnerommet som står klar for oppussing! Vi trenger bare å vite hvem som skal bo der først: gutt/jente/alder osv (adopsjon). Eller kanskje ikke? Det er jo mange av de knalle fargene som kan brukes omhverandre på møbler osv... ahh - fantastisk! :)

    Jeg har annonsert kampanjen på facebook og ønsker alle lykke til i konkurransen :)

    SvarSlett
  59. Jeg er en av de som glemte mailadressen.
    i.eskene@gmail.com

    SvarSlett
  60. Som kongen har befalt!
    Over!

    Bentemor, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  61. Hei! Må jo bare være med å feire fargedagen og bli med på dette fantastiske blogglotteriet. Heldig er den som vinner:-) Har selvsagt linket til dere på bloggen min, og under tema "Nettsider som inspirerer" har jeg lagt inn en link til Nordsjø sine sider. Ha ei fin helg:-) Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  62. Da har jeg med glede delt på facebook!!

    Vi skal i gang med å bygge hus, så litt maling hadde gjordt seg!;)

    Mvh Tone
    tone.nedberg@gmail.com

    SvarSlett
  63. Hei:-) har delt på Fb :-) skal pusse opp og bygge på så trenger masse maling invendig og utvendig:-) håper på å være heldig :-)
    Hilesn Irene
    irene_c_l_lippert@hotmail.com

    SvarSlett
  64. ♥♥♥ God lørdagskveld ♥♥♥

    Håper det er greit at jeg deler linken på facebook?
    ◘◘ 272 stk tipset ◘◘


    Har nettopp kjøpt oss et oppussingsobjekt, så maling må til i bøtter og spann =))
    Hilsen Kirsti (granhus@alumni.ntnu.no)

    SvarSlett
  65. Takk for deres sprudlende entusiasme og tonnevis med inspirasjon! Har delt på FB kan skjønne :-)

    Elin, elin-fh@haugnett.no

    SvarSlett
  66. Gratulerer så mye!

    Jeg blir gjerne med. Link til inlegget og adressen er nå fullført!! ;-)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  67. Jatakk Gjerne!!!
    Huset her er håpløst i fargeveien (og alle andre veier også..hehe..) så hadde hjulpet godt på med 5000,- i maling nå når jenten vår blir født og alle soverommene må pusses opp for å få jenterom og gutterom,og gjerne foreldrerommet også ;)
    Så nå har jeg blogget med bilde og link til både dere og NID + at jeg legger igjen kommentar her og krysser fingrene mer enn det jeg er god for :)

    Ha en strålende dag :)

    SvarSlett
  68. så bra med en fargedag - selvfølgelig må det finnes det! :)
    jeg er med å feire, vet du!
    og krysser fingrene for at jeg er heldig denne gangen. her kunne det trenges med noen strøk maling. og det hadde vært veldig spennende å prøve ut noen nye!

    Hilsen Åpent hus

    SvarSlett
  69. Nå har jeg delt på facebook! Har nettopp kjøp leilighet, så det hadde vært helt konge og vunnet maling!
    Madeleine_sandbo@hotmail.com

    SvarSlett
  70. Heisann!
    Da er link lagt ut på "fjesboken"både til dere og nordsjøidedesign.Vi har nettop kjøpt oss nytt hus overtar 1 aug og jeg har bursdag 22 mai så dette ville være årets bursdagsgave for meg.hint hint...he he .En annen ting min mann mener at vi ikke trenger å male huset vi har kjøpt(Det er rødt med gule og svarte vinduskarmer:-(Hørt sånt a gitt ,alle vil jo sette sitt egent preg på huset sitt og fruen i huset ønsker seg fargen kyst med hvite vinduskarmer.Så om jeg ønsker det sterkt nok så kan det jo hende at mor får viljen sin og malingen blir innkjøpt av meg...Ønsker meg selv veldig lykke til...

    SvarSlett
  71. Hei hei=)
    Da har jeg laget linker på bloggen min=)

    Flott premie - maling for 5000,- blir noen liter det;)

    Ha en flott tirsdag!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  72. Hadde vært en super premie å vinne dette da jeg skal male endel rom i løpet av sommeren. Har delt på facebook.

    Kjempefin blogg dere har, har henta masse inspirasjon fra den, så tusen takk for at dere deler det dere gjør.

    Ha en fin dag.

    Klem fra mary

    SvarSlett
  73. Mary anonym, Vi trenger en mailadresse fra deg :O)

    Heidi

    SvarSlett
  74. Første gang jeg er å besøker deres blogg, men det blir ikke den siste :)

    Jeg vil gjerne være med på denne konkuransen, for jeg er storforbruker av maling :) Bare spør min mann ;) Maler alt, og nå står huset for tur ( som vi kjøpte for 5 mnd siden). Er ikke glad i gult, så da må det males! Selv om det ikke trengs.... ;)

    SvarSlett
  75. For en flott side!!! Jeg vil også lage så mye fint, og da trenger jeg maling ;)

    SvarSlett
  76. For en flott premie, kan jo ikke gå glipp av en sånn mulighet. Kjempefin blogg også:)
    Har linket på facebook:)
    Hilsen Yvonne

    SvarSlett
  77. Kongen befalte, jeg knelte og håper lykken er på min side!
    Ha en flott trekning!

    SvarSlett
  78. Hei!
    Da har jeg linket...og linket!
    Jeg skal male masse i sommer så jeg krysser fingrene HARDT!!

    Klem Anette

    SvarSlett
  79. DA har jeg linket både dere og NID. Gjorde det like godt i et innlegg jeg. :)

    SvarSlett
  80. Så spennende - krysser hender og føtter og har linken fra blogg til dere og Nordsjø!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  81. Oj, takk for muligheten!!! Jeg har linket til både dere og Nordsjø og blir gjerne med på dansen. Hadde vært bare helskjønt å vinne maling til det stakkars huset mitt som trenger litt kjærlig behandling med malerkosten denne våren =)

    SvarSlett
  82. Hei. Jeg er med.
    Har laget et innlegg med lenke tilbake hit, og jeg har også satt Nordsjøs logo med lenke i sidemenyen min.
    Så da er det bare å krysse fingrene og håpe at den flotte premien blir sendt hit. :-)

    SvarSlett
  83. Super premie, som kommer godt med!
    Jeg har linket i sidebaren på bloggen min, til både dere og NID :)
    Krysser malingpenslene for flaks!!

    Klem fra Barbarella/forfatter av "Kunsten å smøre seg tynt..."; nyfødt blogg unnfanget da karrieren kolliderte med barn og liv.

    SvarSlett
  84. Heisann!! No har eg linka begge deler på bloggen min, då er det berre å krysse fingrar og tær!!

    SvarSlett
  85. Jeg har linket til dere og Norsjø - så spennende :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  86. Da er dere delt på Face ;-)

    SvarSlett
  87. Jeg blir seff med på denne, maling kommer aldri bort ;) Linker på bloggen ;)

    SvarSlett
  88. Å gjett om dette passer meg midt i blinken! Vi som skal bygge hus, er jo dette bare så kjærkommet! Krysser alt jeg kan! Linker på bloggen:-)
    Håper dere har hatt en strålende nasjonaldag!
    Klem fra meg:-)

    SvarSlett
  89. Dette hadde vært en drømmepremie, siden vi nå holder på å pusse opp en hel etage i huset vårt ♥ Her er innlegget mitt: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/05/vinn-maling-for-kr-5000.html

    Har delt på facebook også!

    Klem

    SvarSlett
  90. Vi har kjøpt oss et hus vi restaurerer og samtidig har jeg mange flott finn-funn som jeg aldri har fått malt! Håper av hele mitt hjerte at jeg kan vinne dette. 23 mai fyller jeg også 30 år så det kunne jo vært tidenes bursdagsgave!!

    Her linger jeg til dere:
    http://moxasunivers.blogspot.com/2011/05/kom-over-en-god-inspirasjonside-pa-nett.html

    Dere lå også allerede på blogglisten min :)

    SvarSlett
  91. Jeg elsker bloggen deres, dere er så flinke! Jeg gleder meg til å følge med på alt det fine dere lager! Jeg har linket til konkurransen og Nordsjø på bloggen min, men jeg har hatt mye tekniske problemer etter den 14de, så jeg håper ikke innlegget blir slettet igjen.

    SvarSlett
  92. Kjempe fin premie ! Jeg blir selvsagt med og linker på min blogg :)
    Hilsen Janne

    SvarSlett
  93. Jeg har lest, og blitt inspirert, og deretter gjort som kongen befaler. Linker lagt ut i bloggen min: http://minegen.sprayblogg.no/1305787555_maletips.html

    SvarSlett
  94. Fin premie! Liker dere og deler på facebook
    Hilsen, Linap3@yahoo.com

    SvarSlett
  95. Hei! Har nettopp oppdaget den utrolig inspirerende bloggen deres. Har kost meg i timesvis med å se på de flotte prosjektene. Linker med glede fra bloggen min, og krysser fingre for å vinne. På Hilltop House er det nemlig utrolig mye som skal males. For eksempel har vi en spisestue med mørk gammelrosa strietapet. grusom farge, men egentlig en interessant struktur. Kan det males rett på den tro, eller må den vekk?

    SvarSlett
  96. flinke jenter må jeg si! Liker dere på fb og deler og er dermed med i konkurransen! Rakel Persen, ggandac@gmail.com

    SvarSlett
  97. Åh, dette passer meg midt i blinken da vi skal male hus. Liker på fb og deler! Shaina morgan, me_shaina@yahoo.com Ha en fin dag!

    SvarSlett
  98. liker og deler på facebook! Mye inspirasjon her!Skulle gjerne ønske jeg var en vinner! pedersen_ellen@yahoo.com

    SvarSlett
  99. Delt på facebook og leser deres blogg!Skal stikke innom dere disse dagene!;) Alinuta_80@yahoo.com,

    SvarSlett
  100. Hei! Jeg har delt linker på facebook profilen min!
    Ha en fin dag!
    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  101. Hei!

    Flyttet inn i nytt hus i fjor og planla vår første sommer sammen i felles hus. Men istedet må vi nå pakke absolutt alt ned igjen og ut av huset så raskt som mulig da forrige eier har "lekt" elektriker og absolutt alt av elektrisk opplegg i huset må legges på nytt etter at det ble oppdaget flere branntilløp og store feil i hvert eneste rom, tak og vegger. Tak og vegger må rives for at elektrikere skal komme til og så skal snekkere prøve å gjøre alt bra igjen med snekring, sparkling og fiksing. Absolutt alle rom er berørt, og vi har mareritt om hundrevis av tusenlapper med vinger i flokk... Det hadde vært supert å vinne maling - for det å male er faktisk en av de få tingene vi håper vi kan gjøre selv! :-)

    Har linket til dere og NID på vår "nyåpnede" blogg (www.luksusfellen.info)

    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  102. Då har eg linka til dere og Nordsjøidedesign på facebook.Krysser fingre for at eg vinn maling for 5000kr.Takk for ein flott og inspirerende blogg. :)
    limbra_60@hotmail.com

    SvarSlett
  103. Heisann,
    da har jeg gjort som kongen befaler:)

    SvarSlett
  104. Delt begge linkene på facebook

    SvarSlett
  105. lydig som jeg er.... krysse fingre :))
    ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  106. Har ikke vært innom på en måneds tid, men nå er det jammen på tide for her var det mye spennende. Rekker såvidt å bli med i konkurransen. Er ikke på facebook, men holder på å lage meg en liten blogg. Håper å få bli med i trekningen selv om jeg ikke har kommet så langt at jeg får laget link før fristen.

    fargekart kommer jeg til å bestille.

    Hilsen Fama

    anihaarb@online.no

    SvarSlett
  107. Jeg henger meg på i siste liten :) Jeg har gjort som kongen befaler og linket inne på bloggen min ;)
    Tvi-tvi!
    Klem Anne-Gry

    SvarSlett
  108. Camilla S.Thorstensen23. mai 2011 kl. 14:33

    Hurra, for en premie!
    Jeg deltar mer enn gjerne og deler på FB ;)

    Klem Camilla
    camilla.st@ebnett.no

    SvarSlett
  109. Da har je lagt ut link, og krysser fIngre

    SvarSlett
  110. Hei Hei, for en flott premie=) Jeg har lagt til linkene på bloggen min og krysser fingrene for at jeg er den heldige idag! Ønsker dere en strålende dag!

    SvarSlett
  111. lagt ut link på facebooksiden min ,og mailen min er : helgerud.marit@gmail.com

    SvarSlett
  112. Jeg har linket på Facebooken min! FOR en premie! :) :)
    Hilsen Elin, sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  113. Da er det linket, så er det bare å krysse fingrene... :)

    SvarSlett
  114. Kem vil vel ikkje vere med!!!!
    For ein premie og for nokken dame de er!!!

    klem!

    SvarSlett
  115. Ohhh, slenger meg med i siste liten :-)

    SvarSlett
  116. WOW!! For noen herlige farger:)Lykke Til, og Gratulerer til den som vinner:p

    SvarSlett