Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

onsdag 15. juni 2011

Over 100 000 besøkende. Vi ferier med Give away!

Velkommen til en ny Give Away fra oss.

Det dere må gjøre for å bli med
er kun å dele bloggen vår på egen blogg, 
eller hvis du ikke har blogg
kan du legge ut linken:
http://malingsdamene.blogspot.com/
som "lenke" på Facebook.

Så legger du bare en kommentar under her, og du er med!

sponser dette veggordet til en av dere som er med.
Verdi: 565,-
Vinneren kan selv velge farge.


Vi trekker også noen premier
som sponses av oss i 

Veggstickers.
Verdi 350, pr stk




Vi trekker også en vinner av en slik design postkasse fra
Verdi på denne postkassen er 799,-


Om du ikke har egen blogg 
så husk å legge igjen navn og mailadresse 
på kommentaren.
(om ikke så blir du dessverre ikke med)

-vi trekker vinneren 25 juni.

Lykke til.
Mvh Trude &Heidi

80 kommentarer:

  1. Kjempegrattis med 100 000 besøkende og wow for en feiring med Give Away.
    Har delt lenk på Facebook så bare å krysse fingrene for at jeg vinner :)

    SvarSlett
  2. Camilla Thorstensen15. juni 2011 kl. 09:11

    Grattis! Jeg vil gjerne være med i trekningen :)
    Deler link på FB!

    Hilsen Camilla
    camilla.st@ebnett.no

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med 100000 besøkende! Det er stort tenker jeg :)

    Jeg har laget en liten bildekobling på høyresiden inne på bloggen min http://moxasunivers.blogspot.com/ og i tillegg har jeg også delt kobling på FB :)

    Krysser fingre og tær for litt flaks denne gangen :)

    Masser av hilsener Monica

    SvarSlett
  4. Har delt link på facebook :)

    Evy

    SvarSlett
  5. Grattis med 100 000 og en fantastisk blogg!! Og med alle dei lekre premiane, så er eg selvfølgelig med!!!!Deler linken på FB og krysser fingrene :)

    Helsing
    Ellen Kristin Kjos
    ekjos@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Link er herved delt på facebook (flest som finner den der). Gratulerer med så mange besøkende! Gleder meg til å følge bloggen deres videre :)

    mvh Sigrid Grimeli
    sigrid@grimeli.com

    SvarSlett
  7. Hei. Gratulere med flotte besøkstall.
    Jeg har linka bloggen deres på bloggen min, og håper stor vinnerlykke..
    Klem, Mari Johanne

    SvarSlett
  8. Hei!!! Postkassa var jo bare helt rå!!!!! Jeg lenker på FB, samt at jeg har dere i bloggrollen min. Det er kanskje ikke link, men, men. Klemz Grethe/ hjertedamasblogg.com

    SvarSlett
  9. Hei:)
    Har brukt siden deres mye under oppussing. Takke for en fantastisk og inspirerende sider. Helt perfekt rett og slett! Og har jo selvfølgelig delt dere på facebook:)
    Klem fra Linda Sudland (fam.sudland@yahoo.no)

    SvarSlett
  10. jeg har delt link på facebook ti len helt utrolig side... dere er så kreative og tørr å gjøre ting som er litt annerledes.... spesielt godt likte jeg en spise stue til en far som ble pusset opp... hvis han går lei er det bare å si i fra :D Ida Røstvold (idaroestvold@yahoo.no)

    SvarSlett
  11. Har delt link på FB og vil gjerne være med!

    SvarSlett
  12. Har laget en logo med "Malingdamene" som jeg linker til dere på.... det bildet av dere to er så stort at det tar så mye plass sjø... :) Kanskje dere skulle ha laget dere en knapp? ;)

    Er i alle fall med på denne flotte giveawayen og gratulerer med besøkstall!

    SvarSlett
  13. Gratulerer med 100 000 og takk for massevis av inspirasjon, kunnskap og humor ;-)
    Har delt på Facebook
    Mvh Elin F. Haugland

    SvarSlett
  14. Jeg skal ordne med link hos meg snarest. Og som vanlig vil jeg veldig gjerne vinne en av ekstrapremiene :) Hihi, jeg er rar ja....

    SvarSlett
  15. Gratulerer så mye og for noen flotte give aways! Takk for masse gode tips! Jeg har delt på FB og krysser fingrene :-)

    Hilsen Anne Christine Berg
    annechberg@hotmail.com

    SvarSlett
  16. jeg er med har sat et link på min blog:)

    SvarSlett
  17. HURRA FOR 100000!! Måtte alle bli faste kunder! Lenke på fb! Hurra for dere!

    SvarSlett
  18. Gratulerer med såå mange besøkende?
    Ååå, den postkassa der var vel lekker? Og alt fint som finnes i wallstickers da gitt...
    Fy søren så lekkert kjøkkenet i forrige innlegg var blitt!

    Beth`s småting...

    SvarSlett
  19. Gratulerer med over 100 000 besøkende! Hipp hipp!

    Jeg starter med å legge link på FB-siden min. Så kommer dere på bloggen vår som heter lavkarbohverdag.com og på en annen blogg vi har som heter ganskefint.no og jeg tror jammen vi slenger dere inn på en (foreløpig) litt stusselig hageblogg som heter hageinspirasjon.blogspot.com
    Ta dere gjerne bryet med å komme på bloggbesøk :-)

    PS! Hvis vi ikke vinner, tar vi gjerne en badehette i trøstepremie (jeg vet dere har bestilt noen ekstra fine:-))

    Tudelu!

    Kari

    SvarSlett
  20. Har delt på fjesboka:) Ikke vanskelig å anbefale denne siden ;) hilsen Hege.
    hege-hansen@bluezone.no

    SvarSlett
  21. Ha ha ha! Kari...da veit jeg hvem for det er bare 2 andre snupper som tilfeldigvis var i sjappa når vi shoppa som veit om de badehettene ;P

    Heidi

    SvarSlett
  22. Gratulerer med 100 000 besøkende, skjønner godt at dere får mange besøk da det er veldig inspirerende å titte innom.
    Link er lagt i bloggen.

    Jorunn

    SvarSlett
  23. "pip" ;-)
    Har delt linken deres på FB. :-)

    Gratulerer med 100.000!

    Mona

    SvarSlett
  24. Kari lover og lover i håp om å iallefall få en badehette. Jeg satser høyere og har sørget for den tekniske siden av saken. Nå er lenkene på plass. :-) Hanne

    SvarSlett
  25. Hei, vil gjerne være med på Give awayen deres :-) Deler på FB, og på egen blogg. Og gratulerer så masse med 100.000 besøkende!

    SvarSlett
  26. Jeg er selvfølgelig med :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  27. HURRA!!
    deler linken på mozqito og anette siden på facebook!!
    Hadde vært artig å vunnet noe;)

    anette@timmi.no

    SvarSlett
  28. Gratulerer, det var da litt av en gjesteliste! Jeg vil gjerne delta i denne spennende trekningen. anikris3@online.no

    SvarSlett
  29. Linken er delt på FB :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  30. :¨`·.·´¨;
    `·.,¸ Hipp hurra for Malingsdamene!!
    Deler linken på facebook og krysser fingrene : )
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  31. Gratulere så Kjempe masse med 100 000 besøkende og for en kjempe flott feiring med Give Away.
    Har delt lenk på Facebook så bare å krysser jeg bare fingrene,hender og armer og ben på at jeg kanskje blir en av de kjempe Heldige vinnerene ;-) Noe så sårt jeg trenger,siden vi skal begynne opp pussing av huset vårt som vi har eid i ca 20 år og det er like lenge siden sist vi pusset opp pga at jeg har i denne tiden vært i mellom et par trafikk ulykker så kroppen har ikke orket å pusse opp selv om hodet har hatt veldig lyst ;-) Men nå i sommer så starter vi opp pussingen Endelig Jippi ;-)
    Og håper at dere får mange,mange flere og at noen av mine over 2000 FB venner oxo finner veien inn til bloggen deres og får masse inspirasjon;-)
    Hilsen Nina Kristine Kabbe ( Ninnis )

    SvarSlett
  32. Gratulerer med så mange besøkende:) Mye vil ha mere, så derfor hjelper jeg dere gladlig med å dele linken;-)
    Klem
    Anita
    pk-ka@c2i.net

    SvarSlett
  33. Heisann :-)

    ೋღ☃ღೋ Gratulerer masse med mange besøkende og takk for en knallfin blogg. Vil gjerne være med på give awayen deres og har delt link på facebook. Ønsker dere en strålende fin sommer! ೋღ☃ღೋ

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  34. Min trappe er som skapt for dette!

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  35. Gratulerer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Woohooo:)))

    Syns dere er utrulig gavmilde, og håper mine venner finner veien hit:) Linken er herved delt:))

    DIGGER, absolutt DIGGER dette flotte veggordet, og signerer med stor glede og håper nordavinden blåser min vei:)

    Mvh Merete Johansen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Gratulerer så mye :)

    Deltar gjerne i trekningen. Link er lagt på FB.

    Ha en fin dag !

    Hilsen Bente S.
    gully2345 (a) hotmail.com

    SvarSlett
  37. Seff er det gjøkuret jeg sikler på :) En gjøk er vel det eneste jeg snart mangler i heimen, som for øvrig snart går under betegnelsen Noas ark.

    SvarSlett
  38. Har lagt ut link på FB. Hilsen Katy Hansen

    jentafraveme(a)hotmail.com

    SvarSlett
  39. Hei.. Helt perfekt side for meg! Elsker DIY.. Likte veldig godt oppussingen av spisebordet til din far.. :) Så nå skal jeg faktisk ut og kjøpe hvit vokspolering! Det vil komme på bloggen min.. :) er gjerne med på give away også :) bare en bonus det.. ha en fin dag begge to!! :D

    SvarSlett
  40. Vældig fin blogg! :D
    Linken er delt på facebook :)

    vic.knutsen@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Så masse flotte premier. Skjønner godt at telleren har rundet 100.000, alltid like koselig og inspirerende å komme innom her.

    SvarSlett
  42. Takk for god-bedring-til-pus-melding. En blir jo litt bekymra for en 15 år gammel katt, stakkaren tåler ikke så mye lenger. Også glemte jeg å si GRATULERER med 100000 besøkende!!

    SvarSlett
  43. har linket bloggen deres på FB. Har ikke blogg selv. Mvh Merete
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Jeg er veldig gjerne med i trekningen av disse flotte premiene!
    Jeg krysser alt jeg har for jeg vil så gjerne vinne:-)
    Mailadressen min er
    wenche.granheim@c2i.net

    SvarSlett
  45. Hei, hei!

    Jeg vil gjerne være med i konkurransen deres! Linker på Facebookveggen min.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  46. Hei ! Jeg deler linken på Facebook :)

    SvarSlett
  47. GRATULERER så mye!
    Fantastisk inspirerende blogg :)

    Har linket på Facebook.
    Mvh Randi
    randissaethre@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Gratulerer!!

    Jeg er gjerne med på feiringen og har linket på blogg :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  49. Jeg henger meg på- og jeg har linket til dere på facebook :)
    Ida
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  50. Dette må jeg bli med på- jeg likte spesielt godt postkassen! Vi trenger en ny da den andre er blitt påkjørt :P Så jeg deltar hos dere- og deler på facebook!

    Ole-Martin
    olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  51. Gratulerer så masse. (:
    Jeg vil veldig gjerne være med på denne også(:
    Har lagt ut link på blogg(:
    klems

    SvarSlett
  52. Jeg blir med og har linket på blogg!
    Hilsen Monica

    SvarSlett
  53. Delt link med mine venner :)
    Jeg vil gjerne være med i trekningen! Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  54. gratulerer med MANGE besøkende, men det fortjener dere.

    delt på blogg og face

    SvarSlett
  55. Så spennende. Er selvfølgelig med:0)
    Klem

    SvarSlett
  56. Jeg liker dere på facebook pg linker til bloggen fra min blogg! Og krysser fingrene for vinnerlykke!

    SvarSlett
  57. Gratulerer med mange besøkende...og takk for inspirerende blogg:)

    Ha en fin st.hans helg:)
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  58. Hei jeg har delt både på min egen facebook side og på bloggen sin FB side.
    Kom gjerne innom der og lik :-)

    SvarSlett
  59. Gratulerer så mye. Jeg vil gjerne være med så har delt på facebook.
    Hilsen Hege (hegeand2@broadpark.no)

    SvarSlett
  60. Så flott blogg!
    Gratulerer så mye så mange besøkende.
    Jeg deler dere med alle mine venner på FB!

    Vennlig hilsen Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  61. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  62. Har lagt link på bloggen min, og deler dere så gjerne med mine venner på FB. Takk for inspirasjon og humoristiske innlegg på bloggen deres!!!

    SvarSlett
  63. Herlig med så mange besøk. Jeg ligger rett i hælene på dere he he. Moro.
    Jeg legger link fra bloggen.
    Lykke til til meg.
    Hei hopp
    randi

    SvarSlett
  64. har linket til dere i bloggen min :-)
    så da håper jeg på å vinne!! :-D Så flotte premier!

    SvarSlett
  65. Gratulerer, og for ein herleg Give-away :)
    Vil vere med..Pip-pip

    SvarSlett
  66. Erna Elsrud-Bjerkheim24. juni 2011 kl. 10:21

    Hei. Har lagt lenke til dere på Facebooksiden min og håper jeg får være med i konkurransen deres. Morsom blogg med mange gode tips, særlig når man driver med oppussing av et stort hus.

    SvarSlett
  67. Jeg er med :D
    Har linket bloggen deres på min blogg =)

    SvarSlett
  68. Eg e me!
    Ha linka tel bloggen dåkkers på min egen blogg!
    (http://linemari89.blogspot.com/2011/06/maleriet-fargehandel.html)

    SvarSlett
  69. Jeg er med! Gratulerer så mye med 100.000 besøk :) Har lagt ut linken på Facebook :)

    SvarSlett
  70. ÅÅÅÅ det var fint, jeg vil være med i siste liten!!!!Hilsen hisoerb-72@hotmail.com

    SvarSlett
  71. 100000 besøkende, kjempebra, gratulerer så mye. Blir selvfølgelig med på trekninga, så utrolig flotte premier. Har lagt ut linken deres på facebook.
    Krysser både fingre og tær ;-))

    SvarSlett
  72. Jeg blir med i siste liten!!!Kjempegøy å følge prosjektene deres -veldig inspirerende!

    SvarSlett
  73. Å ja, jeg vil være med:) Er følger av denne herlige bloggen og har dere i bloggrollen:) Hvis jeg vinner, skal dere få ligge på høyre side hele tiden;)

    Trine:)

    SvarSlett
  74. Trodde jeg var for sent ute, men ser at dere ikke trekker før i morgen :)
    Ligger link på bloggen min :)

    SvarSlett
  75. Hei
    Jeg har lagt link til dere på siden min. Håper det ikke er for sent å være med. Herlig inspirerende blogg dere har.

    SvarSlett
  76. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  77. Eg er med! Den herlege bloggen deres ligge på bloggrollen min:)
    Klem:)

    SvarSlett
  78. Da er linken på Facebook;) krysser fingrene:)

    SvarSlett