Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

tirsdag 14. desember 2010

En råkkestol.

Pimp my gyngestol.

Heidi`s tribute til DumDum boys.

Mange av oss husker sikkert sangen Metallic Hvit av Dumdum boys.

Denne gyngestolen ble nettopp det.

sliten liten sak!
Rense...bla bla bla...slipe litt...bla bla også grunne med heftgrunning.
Så ble stolen malt med Epolan vannbasert gulvmaling.

Til slutt la jeg på klar spraylakk fra Decomax med glitter.
METALLIC HVIIIIIIIIT! uknuselig panserbit.


Også på undersiden av stolen, et lite "varemerke".
Det er ble RÅKKESTOLEN sin, det tenker jeg :O)

...også med det samme, litt andre artige stoler.


Har noen satt seg på Lille My tro?

Vi blogges!

Stol på meg.

Heidi

6 kommentarer:

  1. Jeg har akkurat slik stol som den m lille my... så usikker pa hvordan den skal trekkes om. Forslag?

    SvarSlett
  2. Wow, dette var en utrolig Kul Pimping.Spraylakk med GLITTER effekt..?Det må da være Kjempestilig! Her inne oser det virkelig av kreativitet. Var så morro det nicknamet at jeg tok det i bruk ganske så raskt Ja ..hi..hi.

    En fortsatt fin kveld ønskes til Dronninga of the Malingsskvett ,klem Sissel

    SvarSlett
  3. Kjempefint! Fant dere og måtte inn å se;)

    SvarSlett
  4. Ble kjempelekker!
    Har selv en sånn gammel gyngestol som er i svart, blank maling. Skulle gjerne hatt den hvit, men orker ikke tenke på å gå i gang med all den pussingen...:-( Så den blir nok aldri hvit...

    SvarSlett
  5. For en forvandling! kjempeflott :)
    Klem fra PiPa

    SvarSlett
  6. Jeg er ikke noe god på sånne tekstilgreier, Tone. Hadde jeg en sånn skulle min blitt klin lik som på bildet jeg har lagt ut.

    Beth: Trenger ikke slipe hvis du bruker heftgrunning første strøk :) Da holder det med rens med en mattende malervask.

    SvarSlett