Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

lørdag 11. desember 2010

Støtte til kreftforeningen.

Hei alle.

Kalenderen vår har kommet og selges fra butikken for 100,- Beløpet går uavkortet til kreftforeningen gjennom Tomines fond.

For å lese om dette bruk denne linken.

Skulle du ønske en slik tilsendt så send oss en mail på asmaleriet@gmail.com og vi sender til deg sammen med giro.

Mvh Heidi

4 kommentarer:

  1. Koselig med hilsen fra dere hos meg.
    Titter innom dere en av dagene...:-)
    Ønsker dere en riktig koselig 3.advent!

    SvarSlett
  2. Takker for hyggelig besøk, kommentar på bloggen og for Tips ang. Spraylakk. Masse tips å ta med seg til oppussing her inne ..Legges til listen min. Ønsker dere en fortsatt koselig førjulstid!Klem Sissel

    SvarSlett
  3. Heisann :) Så fin og informantiv blogg. jeg driver med mye av det samme som dere ser jeg.
    men jeg inge proff da :) Så her er det sikkert mange tips å hente :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Det er alltid hyggelig å få gode tilbakemeldinger og denne plumpet ned i postkassen vår i dag :)
    Dette gjør det ekstra moro! Det er fortsatt kalendere igjen så støtt gjerne opp om en god sak dere også.

    trude

    ------------
    Hei Trude og Heidi!

    Jeg så den flotte bloggen deres, og ser at dere har laget en kalender til inntekt for kreftsaken.

    Kreftforeningen skaffer det meste av sine inntekter fra gaver og aksjoner fra privatpersoner og bedrifter. Derfor er deres engasjement svært viktig for oss, og dere skal vite at dette setter vi stor pris på!

    Dere kan bare ta kontakt med undertegnede om dere har spørsmål. Jeg benytter samtidig anledningen til å ønske dere begge ET RIKTIG GODT NYTT ÅR!

    Med vennlig hilsen
    Kreftforeningen

    Nils Th. Vasaasen
    rådgiver Inntekt

    SvarSlett