Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

mandag 1. november 2010

Veggord/Wallstickers.

Veggord veggord veggord...og gulvord ;)

Da har frøken Sørensen fått 2 stk veggord i heimen. Selv om jeg for et par uker siden sa noe slikt som at jeg ikke skulle ha dette.

Når de dukka opp i sjappa, og jeg fikk se hvor fine de var så måtte jo bare jeg ha også.

De kommer på en folie slik at de ser malt ut når de er satt på plass.(ingen plastkanter)
  Så drar en bare av hele merket. Litt sånn pikerier for å få bokstavene til å sitte fast på arket, men det gikk helt greit.

klister du bare hele greia på underlaget og sletter over, for så å dra av folien slik at bokstavene sitter igjen på veggen.

 FØR.

ETTER.

Også måtte jeg ha en på gulvet på gjesterommet også.
FØR.
ETTER.

Veggord kan du også feste på vinduer, møbler og andre slette underlag. 

Her har dere også et par bilder av veggord fra kunder av oss.

Her er den satt på et litt ujavnt underlag så hun måtte jobbe litt med de for å få de til å feste seg, 
men fint ble det!
Satt på kjøkkenvegg.

Det er også mulig å egendesigne veggord. Det har Trude gjort og slik ble det...


Klistrende hilsen fra Heidi

Vi har nå lagt ut veggordene vi har på lager på hjemmesiden vår. Se link:
http://malerietfargehandel.no/veggord

1 kommentar:

  1. Hei! Så flinke dere er! Et spørsmpål. Du skriver at det er mulig å egendesigne veggord. Du skjønner at jeg er ute etter enten sjablong eller klister med våre 3 døtres navn på. Og hittil har jeg ikke klart å finne noe. Finns noe slikt? Setter veldig stor pris på svar.

    Mvh Julia

    SvarSlett