Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

mandag 23. oktober 2017

Tripp trapp med sommerfugler

En lakket bjørk TrippTrapp-stol som får litt fornying. 

Her har jeg valgt å male med Vintro ChalkPaint og da slipper jeg alt av grunning etc. 
Har kun vasket over stolen 


Selve stolen er malt med fargen DOVE. Sitte- og benplatene ble malt med fargen OLIVIA

Jeg blandet meg frem til en dypere grårosa som jeg brukte samtidig med STONEBREAKER med sjablongrulle og sjablong. 
Dette gir en utrolig flott effekt på sjablongene.




Klar voks er lagt på hele stolen til slutt og 
rubbet opp etter to strøk for å få en hardere og blankere overflate.







Til salgs kr 400,-


Ha en flott høstuke,

Trude 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar