Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

søndag 21. august 2011

Søndagens del 23. Kreativ snuppe funnet på Epla.no

Sånne snupper som detta er jeg skikkelig dritsur på egentlig...
Skulle så gjerne ønske jeg var sånn!

Flink til å sy, lager de vakreste ting og samtidig så sykt kreativ. (og pen)
Faen ass...

Her ser du en re-design jeg fant på hennes blogg


Hun har her brukt en voksduk.
Digger den!




Ja ja,jeg får jo til mye greier jeg også,
men var aldri stjerna i håndarbeidstimene.
Var vel heller litt mer på høyden i sløydsalen...

Mye av det denne supersnuppa fra Trondheim lager ligger ute på Epla butikken.


Her ser dere litt av det Dronninga av re-design har laget.






Gjenbruk på høyt plan!




-og hvor kule er vel ikke disse!!!





Jeg skal på shopping her når lønna er på plass...

UTEN TVIL!
(snart jul og greier) ;O)

Dere som liker farger, mønstre og litt retro interiør bør ikke gå glipp av dette innlegget.


Ha en fin fin søndag, alle besøkende.

Mvh Heidi


6 kommentarer:

  1. Ja, ja, Heidi.... Du får trøste deg med at når vi ser på bloggen din føler vi det omtrent på samme måten som når du så på denne. Å være flink på sløyden skal man være stolt av! Kari pusset på en koseklump, mens Hanne pusset en ferdig utskåret skjærefjøl en eller annen gang på ungdomsskolen. Vi drev det vel aldri noe særlig lenger enn det, tror jeg. Kjempeartig.... ;-)

    SvarSlett
  2. Ha ha ha! eEn koseklump og ei skjærefjøl skal man ikke kimse av! ;)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for god reklame, kjempehyggelig! Håper flere handler julegavene sine hos meg :-)

    SvarSlett
  4. SÅ tøft! Her var det mye fint!

    SvarSlett
  5. Hehe, noen skal ha 'alt' lissom. Både talent og utseende. Jeg gjorde det også bedre i sløyden enn i håndarbeid, og selv om det ble med fjøl og krydderhylle på skolen har jeg etterhvert blitt ganske handy. Heldigvis, må jeg si.

    SvarSlett