Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

søndag 22. mai 2011

Søndagens del 12.

Hei og hopp i søndagen.

Nå er omsider mitt ROSA kjøkken helt ferdig,
men bilder fra det prosjektet får vente, 
for må jo dele  
søndagens blogg!

...men kjøkkengalskapen kommer snart.

Her har dere vår søndagsblogg!

Om dere ser i arkivet, så ser dere at Tina & Lars har maaaaange arbeidstimer
på huset.

Her en noen smakerbiter.

IKEA rammer fornyes med spraylakk.


TRYLLTRYLL!


-Og hvem ville vel ikke satt pris på en slik gave?
(og da tenker jeg på vinboksen hun har fiksa)
-selv om jeg alltid blir happy kun for ei flaske vin...



Her har dere noen flere bilder fra den fantasiske heimen til Søndagens blogger!
Keep up the good work!


Hylle laget av et gammelt vindu.




Sist men ikke minst...
- det er håp for bondemøbler!




Ta dere en tur til bloggen,
den er absolutt en verdig søndagens!

Vil du hoppe rett til Før/Etter prosjektene
for tips til utføringen?
-Ønsker dere en fin søndag,
selv skal jeg grunne den nye skjenken til stua mi.
-også ja, Var på loppis i dag!

Se hva jeg kjøpte for hele 10 kroner!

Ha ha ha!

Jeg bare måtte ha den.
-Hva skal man si om slikt?
Styggpen!
-jepp, det er den, og jeg digger den ;)

mvh Heidi.




1 kommentar:

  1. Oi, det er meg jo! :D Så koselig å få være deres søndagsblogg! Takker så mye for omtalen :D

    SvarSlett