Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

søndag 3. april 2011

Søndagens del 6

Retro i klassisk stil.

Bloggen jeg vil dele denne søndagen er denne.


An-Magritt bor i et hus fra 1810,
-og hadde jeg sett huset fra utsiden ville jeg nok regna med at det var en landstil på innsiden.


-men nei da!

Denne dama har kåken lett blandet med retro,
og jeg synes det er "berre lekkert"

Her er noen før og etter prosjekter fra denne bloggen.


Slike klassiske stoler kan fint funke sammen med litt retro.
-se bare her:


Og noen ganger så er det bare litt tapet eller tekstil som skal til for å fornye et møbel.



Her har dere litt flere bilder fra denne bloggen.
enjoy!












Også har hun denne blomsten!
Noe for meg som dreper alt av blomster ved og ikke vanne de....


Besøk hennes blogg på denne linken.


-og god søndag til dere alle.

Mvh Heidi.

2 kommentarer:

  1. Så fint og lekent:0)
    Ha en koselig søndag.
    Klem

    SvarSlett
  2. WOW! TUUSEN TAKK!! Jeg er beæret og stolt.
    Jeg skal linke til dere inne hos meg.

    Klemmer i bøtter og spann.

    SvarSlett