Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

fredag 4. september 2015

Nostalgisk lite rom


Nostalgisk lite rom :)

Ny gjestedo - her hadde jeg lyst til å lage litt nostalgisk preg. 
Husker utedoen hos bestemor og bestefar som var dekorert med utklipp av diverse aviser og blader. Hadde lyst til å gjenskape litt de minnene fra bestemor-tiden


Denne herlige tapeten er som gammelt avispapir. 
Her kan man bli sittende å lese lengre enn normalt ;) 
Tapeten er fra Fantasi Interiør/Memories II G56142



Ryddet i noen gamle esker og jeg ble så glad når disse to plutselig dukket frem. 
To herlige dorulldukker har fått hedersplassen på gjestedoen :) 

Såpestykker med sitronduft fra Søstrene Grene lukter helt fantastisk friskt. 
De små hyllene er også fra Søstrene Grene



For å beskytte tapeten mot vannsprut over vasken, tok jeg turen bort til gutta på ProfilMontering. De knekker til stålplater i akkurat det målet du måtte trenge - helt perfekt! :)



Speilen fant jeg på loppis og passet perfekt inn



Måtte selvsagt ha svart dolokk her inne og dette ble bestilt opp av Venåsen Rørservice AS

Gulvbelegg i sjakkruter er fra Forbo. 
Denne designen er Novilon Scandinavia 6382 og er i to nyanser gråbeige. 


Denne lampen har fulgt meg i over 20 år. 
Den er etter min tippoldemor og den kommer virkelig til sin rett her på dette nostalgiske rommet





www.fantasi.no
www.grenes.dk/da/hoenefoss
www.forbo.no
www.venaasen.no/
Profil Montering AS, Tyrimyrveien 12, Hønefoss

God helg, 
Trude :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar