Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

lørdag 19. oktober 2013

Farger farger farger! KABOM!

Helgens bloggings er fargerik!

Som mange av dere vet er jeg ute i permisjon med fosterbarn i hus,
uansett så blir det litt maling oppe i butikken når lysten melder seg.

Har nemlig fått inn et skap som jeg hadde lovet å sette tapet på for en venninne.

Dessverre forsvant det en del bilder ved en oppdatering på Iphonen...

-så her kjører vi rett på! 

Tapetene som er brukt inne i skapet kommer fra Eijffinger, og den friske tapeten som er satt på utsiden fant jeg på et loppemarked. 

God gammeldags retrotapet fra Danmark.


Janne malte skapet selv for så å kjøre det opp i butikken til meg.

En ting er sikkert,
og det er at det er ekstra artig å holde på med slike fargerike møbler!

Her er`n! 


En skikkelig fargeklatt!


Selv om tapeten til utsiden er forlimt så var den så gammel at limet hr forsvunnet i intet!
-derfor brukte jeg bordelim i tillegg.

Dette limet fester seg bedre på underlaget enn vanlig tapetlim og finnes i 1/2 litere.

Hei hvor det går!
:)






Denne uken har det også vært en reportasje over 3 sider i Ringerikes blad fra mitt eget hus,
så nå burde jeg vel strengt tatt fått dekket eksponeringbehovet for lang tid fremover...



Reportasjen og flere bilder kan dere finne på denne linken:


NB!Fare for fargesjokk! 

;)
God helg fra Heidi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar