Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

søndag 11. september 2011

Søndagens del 25. Frognerberter med Re-design

Denne søndagen vil jeg dele en nettside/blogg fra en
annerledes interiørbutikk eid og drevet av 2 frøkner 
med navn Hilde og Ane



Damene bruker mye farger,
og det liker vi!

Her ser dere noen av prosjektene de har ute nå.

Herlige greier!!!











Besøk gjerne siden om du vant i lotto i går,
eller har noen penger som brenner i lomma ;)


ELLER OM DU TRENGER INSPIRASJON.
Jeg har alltid likt stoler...
-og jeg skulle gjerne hatt disse,
alle sammen!












Alle bildene er lånt fra nettsiden:


Ha en fargerik søndag.

Mvh Heidi



3 kommentarer:

  1. Gjett om jeg har lett etter denne bloggen lenge! For en stund siden kom jeg over komfyr dere laget. Jeg har laget en lignende selv(ikke fullt så omfattende;), og ville legge ut link til siden deres.

    Se her
    http://sang-tao.blogspot.com/2011/08/gjr-det-selv.html

    og her

    http://sang-tao.blogspot.com/2011/09/eg-har-vist-vunne.html

    Nå legger jeg dere til bloggrollen min, slik at jeg finner dere lett igjen:) Takk for mye fin inspirasjon og tips!

    SvarSlett
  2. Godt du fant oss igjen da :) Hyggelig at komfyren inspirerte deg til. Vi vant jo også med vår - Håndlaga 2011,Redesign.
    Det er bare å følge med - kommer stadig nye prosjekter :)

    SvarSlett
  3. Sååå kule bilder av disse stolene i mange fine farger.
    Digger det.
    Ønsker dere en herlig onsdag.
    klemmer

    SvarSlett