Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

torsdag 3. mars 2011

Award og utfordring.

Award og utfordring fra

Takk for alle hyggelige kommentarer fra deg- :O)

...og ikke minst tittel: Queen of fucking everything!
 Queen Heidi.


Dette er jeg dronning på! 


- klunder og plunder! 
Det går nesten ikke en dag uten at jeg skjærer meg, rifter, brenner meg eller dæljer på meg et blåmerke.
Makan til ustrukturert kropp skal du leite lenge etter.


- Facebook.
 
Jeg bor på facebook...

-Forte seg. 
Alt jeg gjør, ja det gjør jeg fort...til tider for fort.
Noen ganger så fort at jeg ikke rekker "bli med" sjøl.

-Sovne til filmer. 
Det er jeg driiiitgod på. Egentlig ganske god på å sove, rett og slett :)

-Dronning av gode kreative ideer

noen ganger også kongen...av dårlige ideer.







-4 ting utfordringen.

4 ting på ønskelisten min:
 
-Ønsker meg en Alfa Romeo jeg...
(ja bil!) Da hadde jeg vært lykkelig ;)

-ønsker at brosteinen som ennå står på pall i hagen kan legge seg selv denne sommeren. 

 (Siden den ikke la seg sist sommer)

-Full fart i sjappa så vi snart kan ansette en til.
(Jeg savner litt mer fri.)
-og at Trude ALDRI slutter i min butikk.



4 ting jeg liker dårlig.

-Mangel på empati.

-Bedrevitere.

-Jogging,
er ikke skapt for slikt.

-alderstillegg
i form av kilo...liker dårlig ja!
(kan ha en sammenheng med punkt 3)

Så skal jeg gi denne videre da...
TARRATAMTATTARÀTATA:
(fanfare)
Awarden/utfordringen går til : 

http://antibloggeren.wordpress.com/

Give it to me!
;O)
Vil tro hun elsker slikt :D

mvh
Frk Bøllefrø,
Heidi.

5 kommentarer:

  1. Ønske du dæ flere kilo !! Du e kul..minne mæ om noen andre som e like kul...ka hva navnet hennes tro...øhh noe med i...

    SvarSlett
  2. Haha, morsomt. Den husmortrimmen der så farlig ut.
    Tipper antibloggeren blir glad for denne awarden, ja!
    Kjenner meg godt igjen i noen av punktene dine, særlig nr. 1. Jeg er ALLTID skada på en eller annen måte. Leker altfor mye med hammer og sag og driller og sånt.

    Den regnbuekaken du linket til er helt meg. Hehe, nå har ikke jeg bakt en kake de siste 5 årene i hvertfall, og denne her hadde jeg ihvertfall ikke hatt tålmodighet til. Baking er et stykke nede på prioriteringslista av en eller annen grunn...

    SvarSlett
  3. Har du forresten sett den kuleste makeoveren på Better After? En sånn vil jeg ha, og jeg snakker selvfølgelig om tv/radiokonsollen som er gjort om til akvarium. Nå blir det å gå på loppis og finn.no for å finne en sånn en.

    SvarSlett
  4. Så arti måte du har tolket denne på! Og så arti å lese om deg :) Jeg så faktisk antibloggeren få den før jeg så at du hadde skrevet innlegget :) hihi.. leser henne hver dag jeg også sjø :)

    SvarSlett
  5. Takk for fab award fra fab dame. Har skrevet om den nå: http://antibloggeren.wordpress.com/2011/03/04/award-me-if-you-can/

    SvarSlett