Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

fredag 3. september 2010

Nett fra Jutekompaniet.


Hei alle mann alle.

Jeg hadde vel egentlig bestemt meg for at denne bloggen kun skulle ha full fokus på inspirasjon inne maling og interiør, men det er en liten sak som jeg bare må dele...som sikkert kan være en fin ting for dere som driver småbedrifter.

I morgen skal vi ha stand på Ringeriksdagene her i Hønefoss. Sammen med en del andre bedrifter og flere organisasjoner skal vi møte Hønefoss folket på en annen arena. Jeg har lurt fælt på hva vi kan gi bort (På denne messen er det IKKE lov å selge noe.) Alt skal være gratis. Det er en fin ting :O) Vi skal ha rosa vafler, saft, kaffe, godis og kjeks fra IKEA.Også skal min kjære søster stå for ansiktsmaling av barna.
Jeg har lurt på hva vi kan finne på av gaver, så kom jeg over disse på nett.
(Nett på internett! Ha ha)


Så her har vi kjøpt 50 bagger som vi skal gi bort. 
Jeg synes at slike reklamegreier skal være litt pene og nyttige slik at de som får de faktisk vil bruke de. Også er det er jo meningen at slikt skal være en hjelp i profileringen av bedriften, og det synes jeg disse er. 
Blir spennede å se om folk liker de like godt som meg.
Vi har fått Fokus print til å trykke på de fordi vi måtte ha de i en feiende fart. Jutekompaniet kan også levere med trykk.
Sist men ikke minst så støtter du et prosjekt i fattige Bangladesh ved kjøp av slike nett.
(som bedrift betaler du ikke like mye som de selges for på jutekompaniets nettsider, vi betalte 1700 for 50 stykker)

Da gjenstår det å se hva slags tilbakemelding vi får på vår stand i morgen.

Hilsen fra Frøken vaffel.
(Har faktisk 7 liter i kjøla til i morgen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar