Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

lørdag 12. juli 2014

Gaver med personlig vri!

For en tid tilbake ble jeg spurt om jeg kunne hjelpe med å gi en gåvogn et personlig preg som dåpsgave...
Med tidspress fikk jeg dette ut av det:

Utgangspunktet.....
Puss puss, så får du.... Greit og matte ned litt med sandpapir!

 

Fargerik, men litt kjipt med teksten på sidene!

Bordlim til liming av tapeten og lakk til å forsegle til slutt...
Finn en passende tapet og skjær ned til riktig størrelse!
Jeg valgte å sette tapet på siden over teksten som sto på vognen, og legge samme tapet i bunnen ! 

Stanset ut navn og dato for dåpen i tapet for å få samme fargetonene som på resten!

 Navn på den ene siden

 Dåpsdato på den andre.....

TAM TAM- Gåvogn med personlig vri!


Jeg skulle være fadder til skjønneste Victoria.
Morsomt å gi en litt spesiell gave :)


Gammel ramme ble sprayet med Carat lilla lakk... Deretter la jeg sølv glitter over for å få litt glam.
Stålplate kjøpte jeg på Profilmontering og den malte jeg med tavlemaling...

 Jeg fikk tak i små bokstaver og la servietter på de for å gi de et søtt preg.

 Små magneter med pålimte Marihøner i stoff..
 Og selvfølgelig englevinger og prinsessekroner.

Søt tavle til barnerommet!
En litt annerledes gave.

God helg fra Guri

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar