Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

lørdag 29. januar 2011

award!

Tenke seg til...
 Award til oss!

Ganske rart dette bloggelivet. 
Når jeg startet med blogging så var det bare litt sånn for å dele ideer med andre som er like hekta på interiør som oss.

Hadde egentlig regnet med at de skulle bli litt pes.
-litt sånn ork liksom.

Hadde absolutt ikke trodd at det skulle være så gøy!

...og at en i tillegg gleder seg til å lese andres blogger, nesten som det skulle være et brev fra din beste venn,
-Det hadde jeg ikke regnet med.

Også i går da, så fikk vi en award fra denne snuppa!

Hun skulle velge 3 favorittblogger, og vi ble den ene!

Ble nesten på grensa til rørt vettu....
Det var vel ikke noe jeg forventet når jeg startet med blogging.
 Hi hi, må jo nesten le.
WTF, liksom!
(og inchill uttrykket)
HER ER`N !
CUPCAKE`s!

Eller "pimpa" muffins som vi på bygda kaller det.
Pffft, cupcake er for jålebukker ;)

Nå skal det sies at jeg har fått en Award før, men da fatte jeg ikke helt hva jeg skulle gjøre med den.
.Hallo?
Jeg driver med maling! 
Har muligens et snev av løsemiddelskade også.
...og er ikke akkurat en dataingeniør.

Nu vel.
Sånn er det med det, så nå skal jeg gi 3 stk. videre.
Samtidig skal jeg skrive om 3 ting jeg liker.

1) Pip tapeter fra Eijffinger! Er dagen litt kjip, så er det bare å bla litt i pip tapeboken vi har i sjappa.
PIP KURERER GRUFF!

2) Fri med slalomski! Kakao i koppen, og hunks i bakken ;)
Afterski derimot...ikke så kjekt lenger.
(blir så bakfull atte føy)

3) Det elektriske varmeteppet jeg fikk av mamma til jul.
Ho ho, kjekt å ha på kalde Veme.
(ikke minst fordi jeg ikke får igjen soveromsvinduet mitt lenger)
NM I DESORIENTERING!

Her er mine favorittblogger!
TAMTARRATAAAAA!
(fanfare)

1)
Denne bloggen er en av mine favoritter rett og slett av den grunn at dama som skriver den er så instinnigamperæva morsom.
(også er hun fra Hønefoss, ikke minst)
Tror ikke jeg kjenner noen som kan si så mye rart som denna skrulla her.
Link:
http://tomineshjem.blogspot.com/

2)
Award nr 2 går til denna bloggedama.
Link:


Rett og slett fordi hun er grunnen til at jeg fant denne bloggen:
http://betterafter.blogspot.com/

Den bloggen har jeg kost meg med i timesvis...
(Ja altså, bloggen til Irina er kjempebra den også)

3)
Den siste awarden går til denna karen.
Bloggen er kort, men god!
(Ja greit! mulig jeg har dårlig humor, men jeg elsker`n)
link:  
http://fjudelpumpf.blogspot.com/

Da har jeg gjort min plikt og delt ut 3 x "jålemuffins".

Dere som har fått award fra oss står seff fritt på om dere vil dele videre eller sitte med alle 3 ""koppekakene selv ;)

Takk for seg!

Heidi.
Plutselig skjønte Joakim at han hadde glemt noe!
Han hadde jo ikke utseendet med seg!

(Hentet fra Absurdgalleriet, facebook)

4 kommentarer:

  1. Herlig innlegg! En Award til dere er jo vel fortjent!
    Endelig har jeg fått hentet kalenderen og den fine kluten, det vil si det var min datter som var innom dere på lørdag...
    Tusen takk damer!:-)

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk...måtte flire...flirte så brusen spruta ut...fikk award fordi dere fant favorittbloggen dere..der min pipsjenk stod...hoooo hooo..liker ærlighet, Way to go damer...liker deres blogg masse jeg.

    SvarSlett
  3. Utrolig nyttig og inspirerende blogg å finne! Legger dere dyktige damene til i min bloggroll med det samme!

    Klem Mona

    SvarSlett
  4. Takk for kommentar på teppeinnlegget mitt, og ja heldigvis - jeg kan jo alltids lage noe annet av det hvis jeg gir opp!

    SvarSlett