Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

onsdag 6. juli 2011

Tusen tusen takk for flotte premier :)

For en liten stund tilbake så ble vi nominert til Håndlaga 2011 i kategorien Redesign,
og vant faktisk hele greia :)

Klikk HER for å se selve prosjektet vårt.
Tusen takk for alle stemmer som hjalp oss frem til seier :)

Det ble ikke bare seier på oss, men faktisk hele 3 premier! Jeg kunne velge fritt i tre nettbutikker og må bare vise frem de flotte premiene.

Papirsymfoni syr utrolig mye fint og jeg falt for denne morsomme uglemappen :)


Fra Pickles var det litt av hvert å velge i diverse garn... Ikke lett å bestemme seg, men endte til slutt på fire nøster med herlig ullgarn mykt som baaaaare det. Skal bli deilige skjerf til vinter'n av det her :) Det svarte tenkte jeg kanskje å strikke et sjal til bunaden min!
Slå den a'......  har ønsket meg det lenge faktisk.


Til slutt kunne jeg velge i hele Epla-butikken og DER er det MYE å velge i.. Er ikke rart jeg satt å leita i flere dager..... Men falt til slutt for disse flotte putetrekkene i kuleste retromønster fra Plonka.
De er som skapt for sofan min og meg :)

Just LOVE IT!!!!


Nok en gang.....

TUSEN TUSEN TAKK :)

Ikke minst takk til
som nominerte oss.

Gledelig hilsen
Trude

3 kommentarer:

  1. Gratulere så mye jenter! Vel fortjent :)
    Ønsker dere noen flotte sommerdager! Her skinner sola - håper den skinner på dere også :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  2. Jøsses! Den var fin! Fortjente virkelig en premie den ja! Gratulerer :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med seier damer! Ikke rart dere vant da....dere er jo så flink og kreativ!

    Takk for tips Heidi!!.....Vi kan kanskje lunsje på Oldemors Karjol? Må jo bare innrømme at jeg ikke liker klubb og duppe, som vi sier i Trøndelag, men de har sikkert mye annet godt:-) Godt med ferie ja! Klem fra meg!

    SvarSlett