Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

søndag 3. juli 2011

Søndagens del 19. Bergensfrøken med hvit stil.

Varmt er det jo,
men sola har jeg ikke sett!

Så derfor har søndagen gått med til kjærringting...
(rydding og vasking av hus)

Søndagens valgte blogg er:


Denne bergenssnuppa har hvit stil,
og har et snev av det velkjente skrotnisse-genet jeg ha mye av...

Se bare her:

"Reklameplakaten drar vi hjem til kåken,
og lager rett og slett av tavle av den."


Slikt digger vi!!!

-også er hun kreativ nok til å re-designe julepynten isteden for å kjøpe ny.

Det liker vi jaggu au!

Også fikk jeg det store julegavetipset,
for jeg har jo hamstret norgesglass på loppis
;)
Så fin!


Her har dere også en del før/etter prosjekter fra bloggen.




Slagbenk fra IKEA trenger ikke være treg.
FØR
ETTER.

Her har hun fikset opp et bord,
dette ble bare råflott!

Et slikt skulle jeg gjerne hatt på hytta mi ved sjøen.
(om jeg hadde hatt det seff)

Tryll tryll!




Vil du se mer?
Besøk gjerne søndagens på denne linken:



-Om du også vil besøke en Give Away i dag,
så anbefaler jeg dere et klikk til den flotte bloggen til Sissel,





Ha en fin uke, og kanskje kommer sola til oss her på østlandet snart også...

Mvh Heidi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar