Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

lørdag 2. april 2011

Til Trude og Heidi...



...fra Maleriet fargehandel!

Det har vært ganske så mye jobbing for Trude og meg om dagen.
...tiden strekker ikke til, 
og vi har så mange prosjekter som vi skulle fått ferdig.



Dette bordet er et av de, det skulle jeg startet på for lenge siden, ei som venter på det...

og tiden går...!!!
-men hva gjør vel det når vi har fått såååå fine klokker!

Også har vi dette prosjektet,
en barneseng som en kunde venter på...

 Trude skal starte på den på mandag.

Trur eeeeeg!
-og tiden gåååååår...
-men hva gjør vel det når Trude har denne fine klokka!

Denne sjenken er det også en kunde som venter på...
og den skal jeg starte på snart...


-Og tiden gååååår...
,men jeg har uansett den fine klokka!

Også denne da!
Den har stått lenge på vent...
 
DEN...skal jeg ta når jeg får tid,
-og tiden har jeg kontroll på med denne fine klokka!

 TJOHEI!

Dette retro sminkebordet må vi få ferdig!

-når vi får tid.
Flaks at Trude har denne fine klokka!
-så ikke tiden flyr fra oss.

Her vettu, disse stolene har stått hos oss i evigheter.


 -tenker vi må få tatt de snart...
For tiden går, og snart er det vår!

Herregud som tiden går!

Det kan Trude se på den fine klokka si!
DU MÅ IKKE SOVE, TRUDE!
(indianarane kjem)
-og vi hakke tiiiiid.


Klokkene er en gave til oss selv (fra butikken) fordi vi har jobbet godt,
selv om det kanskje ikke ser sånn ut på prosjektene som står på vent...
:O)
 Klokkene kjøpte vi hos Fru Hagen.
 
I denne butikken er det litt av hvert skal jeg si deg!
-klær
-sko
-interiør
-smykker
-og selvfølgelig klokker!

Besøk henne på facebook,

Hun sender over hele norge om du skulle ønske det.

Flere klokker!
Løp og kjøp, 
-så ikke tiden flyr fra dere ;)





Vi er så fornøyd med klokkene.

Takk til en alltid smilende og ikke minst vakker butikkberte.
Sjølveste Fru Hagen.

(klikkelink)

God helg, Bloggingser!

mvh Heidi

4 kommentarer:

  1. Hei hupp
    Ah endelig hjemme etter flere dager på flakket.
    Herlig innlegg. Dere er to moroklomper. Fine klokker da, og det så vi flere ganger her hi hi. Bra det ikke bare er jeg som har mange prosjekter som står på vent. Skal jaggu lage et innlegg om det jeg har stående jeg også og ikke bare vise de ferdige greiene.
    Herlig lørdagskveld.
    Randi

    SvarSlett
  2. Gleder meg til nytt bord på hytta! ;-) Ha en fortsatt fin kveld. Fine klokker! :-)

    SvarSlett
  3. ha ha ..me like you :) klokkene er kjempefine men ikke så fine som dere :) Klem

    SvarSlett
  4. Haha... Ny klokke Heidi???
    Du burde begynne m dagens sveis bilder... Ingen skifter den oftere enn deg!!
    Ny klokke?? Veldig veldig fin og jeg er missunnelig!!!

    SvarSlett