Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

torsdag 14. april 2011

"Dumskapet" tar form...

Tjohei igjen...

Måtte bare innom for å takke alle som har stemt på oss i Håndlaga 2011.


Vi vant i kategori Re-design.


:O)

Samtidig så skal dere få en sniktitt på prosjekt "dumskap" som jeg holder på med om dagen.

Det blir ganske lekkert!







Fortsettelse følger....

Mvh Heidi

7 kommentarer:

  1. Skulle jeg ikke solgt huset ligger ut til salgs hadde kjkkenet mitt blitt rosa...herlig farge....kan du ikke maile meg koden da :) Klem klem flinka :)

    SvarSlett
  2. TAKK..ja send meg maleprøver..kan sende adressen på mail på fb :)

    SvarSlett
  3. Grattis med håndlaga-prisen, det var fortjent.

    Skapet du holder på med ser ut til å bli lekkert ja. Blir spennende å se ferdig.

    Hehe, og god oppussingspåske til deg også :) Stresse ned....

    SvarSlett
  4. Gratulere så mye med prisen! Ikke rart at dere vant, så kreative som dere er :)
    Gleder meg til å få se skapet ferdig. Ser ut til at det blir lekkert :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse med prisen! Den var jo bare helt sjønn den komfyren. Ser ut til å bli et veldig lekkert skap.

    Ha en riktig god Påske jenter!

    SvarSlett
  6. Skulle bare mangle om ikke dere vant?
    Gratulerer med vel fortjent 1.plass! HURRA!!!

    SvarSlett
  7. GRATULERER med prisen! Sååå velfortjent :)

    Skapet blir nydelig, følger med i spenning :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett