Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

fredag 7. april 2017

Ukesmeny :)

Dette er noe de fleste familier står i hver ettermiddag når det nærmer seg middag. 

Hva skal vi ha til middag i dag?

Dette ønsker vi hjemme hos meg å få en litt mer rutine på. 
Dette gjør at også jentene i huset kan starte opp med middagen før vi voksne er hjemme. 

Hadde dette gamle broderiet stående, og rammestørrelsen er perfekt. 


Broderiet har jeg skyllet opp og tatt vare på. 
Det har jeg en egen plan for :)

Rammen sprayet jeg svart matt.
Har svart kjøkkeninnredning og da passer det perfekt hos oss. 


Jeg ville lage en personlig tavle som passet inn i vårt hus 
og visste jeg hadde noen tapetrester fra husets byggeår på loftet 

Limte fast tapeten på bakplaten med docktape. 
Er redd glasset sprekker opp hvis jeg skal prøve å stifte dette fast.



Helt perfekt ❤

Da kan uken komme og vi er klare :)



Bruker whiteboard-tusjer som enkelt bare tørkes vekk fra glasset.


Ha en strålende påske alle sammen 

Truderuth :)

2 kommentarer:

  1. Hei! For noen flotte gule spisebordstoler dere har!! Kan jeg spørre hvor de er kjøpt?

    SvarSlett
  2. Hei hei - de er kjøpt på IKEA :) Utrolig gode å sitte i og er i skinn.

    SvarSlett