Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

søndag 1. mai 2011

søndagens del 9, Hallo bæibi!

Etter en påskesøndag med bloggefri,
så kommer det atter en søndagens fra oss i Maleriet.

Denne søndagens er denne bloggen:


Her har dere noen utvalgte bilder fra bloggen.
Om dere tar dere tid til å bla i arkivet 
deler denne dama også utrolig mange inspirerende bilder fra andre blogger og sider.
En sånn type stol...
-kan på 1-2-3 bli noe slikt.

Artig Re-design!
Før
Etter.

Som noen har fått med seg så ble kjøkkenfargen min plukket ut
etter at øya mine falt ned i min søsters garnboks...hvor jeg så den fantastiske
magentafargen sammen med både turkis og sort garn.

Dette er en super måte å finne fargepaletter som du nesten ikke forsår at du liker.

Malena fikk den samme aha-opplevelsen med sitt eget armebånd.

-og da ble det sånn!

Denne bloggen gleder jeg meg til å følge.

Malena er atten en blogger som skiller seg ut fra mengden,
så det er kanskje ikke så rart at bloggnavnet er inspirert av
Telephone med Lady Gaga og Beyonce. 


Og DA...fikk jeg jammen muligheten til å dele et bilde
av Mark Ryden som jeg digger over alt også!

Ha ha, trodde du det var Gaga selv som fikk en idè om å kle seg i kjøtt?

Her har dere en link til Mark Rydens side på Facebook.

MARK RYDEN.
https://www.artsy.net/artist/mark-ryden
 Ha en fin fin 1 mai alle bloggingser!
Og husk!
 5 mai er fargedagen!
Da skal vi gjøre noe artig på vår facebookside, så følg med ;)
Link:
Mvh Heidi 

3 kommentarer:

  1. Heisan!!! Jeg har akkurat oppdaget Hellohellobaby. Og syntes farger er helt digg!!!! Synd jeg ikke får tatt turen til dere 5.mai, men vi sjåas i juni:DDDDD Den som venter på noe godt osv, he-he. Klemz Grethe

    SvarSlett
  2. Dette var ikke vondt nei!

    For en stor ære! Jeg er så glad! For en utrolig flott omtale. Visste nesten ikke dette selv en gang jeg..... gjør bare det som faller meg inn og har heller vært litt bekymret for at bloggen muligens er litt kaotisk.

    Hjertelig velkommen til alle sammen :-D

    ...og Malingsdamene; tusen takk fra hjertet mitt.

    SvarSlett
  3. Supert at dere deler kreative blogger med oss! HelloHelloBaby har bestandig masse flotte ideer, good choice!

    Og jeg gleder meg til å se hva dere legger ut på fargedagen!

    Ha en finfin og sommerfylt dag, hilsen Maratonjenta!

    SvarSlett