Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

søndag 8. mai 2011

søndagens del 10. Malermesterkreativ!

Hei i søndagen.

Denne søndagen skal jeg ikke dele en blogg, men en hjemmeside.

Denne maleren tryller maling på vegger og møbler.

-og det er vel egentlig riktig å si at han er 
både malermester og kunstner.

Se bare her:


Her ser dere noen bilder av  helt slette vegger som  er dekorert.

Marmorering og ådring.

Hvem skulle tro at dette faktisk er en slett vegg !!!

-også ikke minst denne, bilde og ramme malt rett på vegg.


Her ser du en helt slett Ikeadør med ådring.



-og en furudør som han har tryllet om til eik.


Noen flere bilder:


Trompe L`oeil



Malermester Studsrud AS holder til i Ørje.

Vil du se mer av hva denne allsidige Malermesterbedriften får til?
Besøk deres hjemmeside.

Link:

Link til dekorasjonsprosjekter
http://www.studsrud.no/dekorasjonsmaling

Enjoy!

Mvh Heidi

8 kommentarer:

  1. Fy flate så utrooolig bra!
    Respekt, asså ;)

    SvarSlett
  2. Fantastisk!!! Jeg har sett slik malingskunst selv, og har blitt mektig imponert over effekten og illusjonen.

    Jorunn

    SvarSlett
  3. Fantastisk vakkert!!! Jeg har virkelig sansen for slike gamle malerkunstner:DDD Klemz Grethe

    SvarSlett
  4. Gsus! Jeg er stum. (Heldigvis kan jeg skrive...)

    Dette er virkelig en kunstner og en maleMester i ordets rette forstand.

    SvarSlett
  5. Ja, dette er kunst. Fy søren, jeg satt og myste på bildet av den slette veggen og fikk det bare ikke til å stemme. Utrolig flott!

    SvarSlett
  6. Helt fantastisk!! Dette er kunst!

    SvarSlett
  7. For en kunstner?
    Aldri sett på noe som kan måle seg med dette...,
    blir helt stum jeg!

    SvarSlett