Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

mandag 7. februar 2011

Oppfølger til PIP fra Eijffinger.

KOMMER SNART!

Vi har fått et lite pip om at det kommer en ny tapetbok fra Eijffinger.
  Dette er en form for etterfølger av den fantastiske Pip- boka.
Vi skal selvfølgelig blogge om den tvert den er på plass,

men siden jeg har fått vite navnet på den
så måtte jeg snoke litt på nett ;O)

Her er en bitteliten smakebit.
Var ikke mye å finne på nett ennå...
 Boka heter Bisou
,og jeg tror vi får den i slutten av denne uken.

JUUUUUBIIII! 
 Sniktitt:












 
Vi kommer tilbake med flere bilder fra tapeboken når vi har fått den i hus.

VI GLEDER OSS STORT!

Trude&Heidi

3 kommentarer:

  1. Åh, passar perfekt til prosjekta mine for våren!! :D gledar meg!!

    SvarSlett
  2. åh. . . Hva jeg kunne ha gjort for å få kloa i en sånn bok. . . . . Sukk. . . .

    SvarSlett
  3. Her er linken til Design Sponge: http://www.designspongeonline.com/category/before-and-after

    Kua lar vente på seg, jeg skulle definitivt bestilt gjennom dere. Klagepurring er avsendt, men da blir det vel ikke tapetsering denne uka heller...

    SvarSlett