Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

søndag 7. februar 2010

Butikken tar form.

Etter en del vurderinger så valgte jeg Nordsjø som malingsleverandør til min butikk. Jeg hadde et knippe håndverkere som testet produktene gfør jeg bestemte meg for dette. Det er over 15 år siden vi i Hønefoss hadde nordsjøforhandler. De fleste byer har denne malingsprodusenten, og nå finner vi jammen en i Hønebyen også.



Nordsjø er verden største malingskonsern.
Her finner du nordsjø sine egne hjemmesider. De er fulle av tips om trender og interiør.


Vi er kunde på Mal (Malermesternes andelslag) så har tilgang til det meste innen maling og interiør uansett produsent.

Her er noen flere bilder fra butikkprosjektet.

Pallene strømmer på.


Kaffe og vaffelpause. Gutta fra Nordsjø har kommet for å sette opp reoler. (også er The Lafton`s innom, tror de kjente lukta av vafler )
...mens jeg har hengt høyt på veggen og satt en tapet fra Eijffinger.

Marit Nilseng har hjulpet meg masse i lokalene. Er veldig glad for å ha henne som venn og dugnadsgjeng ;)

Det ser kanskje rolig ut med ferdige tapetreoler, men det var IKKE mye rolig da Marit og jeg skrudde dette #"¤¤%&XX i sammen.
Ting tar form.


Jeg satte fototapet på veggen oppe på galleriet.


Vi dekorerer butikken med Stickers fra Astex.

Enkle og montere, og ikke minst flotte!


Utvalg av forskjellige stickers fra Astex ser du på denne linken. Mange motiver og størrelser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar