Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

torsdag 2. mars 2017

Nattbord EN GUL BLOMST

En herlig fargerikt nattbord var det jeg hadde lyst til å lage 😊



Nattbordet var ikke helt fin på toppen. 
Her hadde lakken krakkelert og var ganske løs. 
Jeg skrapte over godt med en stikkskrape for å få av det løse. 



Nattbordet ble grunnet med Nordsjø Original Kvist- og sperregrunn 




Når jeg skal legge tapet på fronter, legger jeg tapeten inn ca en millimeter fra kanten. Da slipper man sånne flippekanter som det fort kan bli. 




Trekk tapeten litt ekstra ut fra forrige gang, skjær helt inntil med en SKARP kniv 
og skyv deretter tapeten litt tilbake. 



Gul S0580-Y10R
Lysblå S0520-B30G 


Tapeten er fra en utgått kolleksjon fra Eijffinger




Jeg har beholdt beina som de var med messingsko nederst. 


Håndtakene hadde oksidert noe og var blitt stygge. 
Jeg la de i ketchup et par timer, pusset over de med skuresvamp og 
skyllet de i lunkent vann. 
Perfekt 😊
   



www.nordsjo.no
www.eijffinger.com
www.storeys.no

SOLGT

Fortsatt god vinterferie, 
Trude 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar