Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

fredag 17. juni 2016

Sommerlig blomsterbord

Fra brunt og mørkt til lett og lyst :)

Dette bordet er fikk vi av en dame som egentlig skulle kaste det på dynga. 
Men vi tar gjerne i mot, og prøver å gjøre noe ut av disse dyngetingene ;)



Først ble bordet vasket med Trestjerner Gulvrens. 
Deretter grunnet jeg det med Nordsjø Original Heftgrunn vannbasert. 

Sideplatene skal jeg sette tapet på og hadde denne resten fra Sanderson, Lilacs 211984. 
Fortsatt muligheter for å bestille denne tapeten :)
Understellet malte jeg i blåfargen fra blomstene. 

 

Blå S3020-B 
Høyblank Yachting Shipolin


Selve bordplaten er helt hvit i høyblank, malt med Nordsjø Professional Snickeri 80



Sideplatene grunnet jeg og la den blanke hvite malingen på kantene og litt inn på selve platen. Når jeg setter tapeten, så legger jeg tapeten 1-2 mm inn fra kant. Da slipper man disse typiske "eselørene".



Klar for herlige sommerfester :)


Kanskje du trenger et nytt bord på sommerhytta?
Dette kan bli ditt :)


Når sideplatene ikke brukes, skyves de bare under bordplaten. 
Snerten patent :)

Bredde 85 cm
Lengde 125 cm
Sideplate 2 x 48 cm

www.nordsjo.no
www.sanderson-uk.com


Selges kr 800,-

God sommer,
Trude 

2 kommentarer:

  1. Jeg er interessert i å kjøpe dette bordet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Send oss gjerne en mail på asmaleriet@gmail.com :) Hilsen Trude

      Slett