Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

fredag 20. november 2015

Fargerike hjem.

Prosjekt spisestuestoler.

Farger er på full fart inn i interiørverden,
og selv om jeg har levd i et fargerikt hus i mange år har spisestuestolene stått urørt. 

Så fikk jeg det for meg at Corallfarge må jeg ha!
-en tidligere helt ubrukt farge i mitt hus.

Da var det å komme seg i vei til butikken å finne den ultimate fargen 
som hadde lagret seg i hodet mitt.

Valget falt på fargen FUN fra Nordsjø,
blandet i den beste møbelmalingen jeg veit om, 
SUPERFINISH!



Her er førbildet fra prosjektet.


-en haug med stoler som omsider skal få litt fargerik maling.

Etter rens og grunning med Nordsjø sperregrunning får alle stolene forskjellige farger.


-og den fargerike lysekrona fra buruglene.no bare venter på  et fargerikt fellesskap



Favorittpenselen fra Jordan snakker sitt eget språk 
og babler i vei om fargerikt interiør.


Og resultatet ble perfekt for meg! 




For å dra igjen den for meg nye fargen inn i flere detaljer
 jaktet jeg rundt for å finne
eksisterende ting som kan males,
og det finnes det jo alltid noe av. 

Blomsterpotter, blomsterpinner, norgesglasset og litt annet interiørstæsh fikk en runde med FUN.






-og ikke minst en ubehandlet treboks som nå har fått jobben med å passe på fjernkontrollen.




Siden det snart er jul...

Re-design av ute-yatzy.




Ha en fargerik helg! 



Heidi. 
(Følg meg gjerne med mine fargerike sprell på instagram,
konto: buruglene.no )

1 kommentar: