Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

tirsdag 28. mai 2013

Sprayprosjekt av lampe. Før/etter

Heidi`s prosjekt.

Denne lampen skulle jeg fikse for en kunde.


Det startet bra...så gikk det HELT i ball.

Fjernet snorer med en plan om å spraye skjermene i Chrom-sølv.

Meeeeeeeeen! 
Når jeg skulle skru av dekslene rundt lyspærene så var den en som satt så hardt.

Så jeg tok i litt skikkelig,
og dro av hele ledningen tvers av!

Det var den lampa. 

:O( 

Ikke like kjekt når det i tillegg var for en kunde.

uansett,

Kjøpte en ny "gammel lampe" via Facebook.

-og den ligner ikke akkurat,
men får håpe kunden synes den blir fin nok.

Hjelpes....for en knøl jeg er til tider. 

Her en den "nye" lampen.


Demontering om maskering for Carat Spraylakk.





Kunden ønsket seg grå & sølv.

Etter en skikkelig rens med malervask tok jeg med lampen ut i vårværet.

Veldig kjekt å kunne stå ute med sprayprosjekter,
og da tørker den på null komma niks!




Etter grunningen la jeg en mørk grå på toppen.


På toppen av den grå la jeg glitter-effekt med Sølv skimmer.

Da ble den slik.




Så var det skjermene sin tur.

Før:

Disse ble også grunnet, så brukte jeg sølv skimmer med full dekk på toppen.





Som du ser så er jo ikke akkurat lampene like...He he.


-men det får stå til!

Skal ringe kunden i morgen å fortelle om problemet.

Ny lampe skal hun uansett få,
så blir det nok å lage en lampe for stearinlys av den andre med tiden.

Her er det ferdige resultatet! 

Tryll tryll med Carat Spraylakk.





Hilsen frøken surremikkel
Heidi

2 kommentarer:

  1. Flott !!
    Syntes den du fant var finere faktisk :)
    Utrolig hva spraylakk gjør !!
    ha en flott dag .

    SvarSlett