Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

tirsdag 15. januar 2013

Nytt matfat til Gutten


Denne bloggen har en tendens til å gå litt i stå når vi selv gjør det i sjappa... Beklager til alle dere som venter på nye innlegg fra oss. Vi lover å komme sterkere tilbake! Det er veldig mange prosjekter som står halvveis her hos oss og noen som vi ikke har startet på... :) 
Det kan love godt!

Men uansett - her tidligere i høst så var Heidi på loppis og fant dette brettet til meg. Jeg har en liten dachs som heter Gutten, og han søler så veldig med vann rundt koppen sin. Har lenge vært på jakt etter et passe brett til å ha under som beskyttelse. 
Dette er nok litt stort, men det kommer til å bli så fiiiint :)


Det første jeg gjorde var å fjerne det rutete ileggspapiret som lå der. 
Vasket det så godt med Trestjerners gulvrens.


Grunnet først et strøk med Nordsjø's vannbaserte heftgrunn og deretter to strøk Nordsjø Blankett V 15 med en limeaktig, men lys grønnfarge. 
CELINE S1020-G80Y


I sommer har vi hatt kunstgress foran døren vår her i sjappa 
og jeg klipte av en bit av denne :p

Dette gresset er forøvrig helt suverent å ha ute på terrassen og andre steder du måtte ønske. Det er perforert så vann vil renne igjennom. Finnes i 4 forskjellige lengde på gresset og 2 og 4 m bredde på de fleste. Leverandør er Storeys. 



La gressbiten oppi fatet og tata!

Se så fin den ble :)


Gutten er strålende fornøyd - 
tror det er sommer hele tiden han nå med gress under matkoppen




Voff voff fra Gutten 
og hei-så-lenge fra Trude :)


4 kommentarer:

  1. Ble jo knallfint!
    Jammen er dere kreative, hadde aldri kommet på en sånn idè selv...
    Men, jeg lurer på en ting...
    "Gutten" løfter ikke på beinet her da siden dette ser ut som en gressplen?
    For det ville jo vært litt kjedelig... :-(

    Klem Beth...

    SvarSlett
  2. Beth; har ingen problemer med det, nei. Dette er matfatet hans og han holder seg til deg :) Trude

    SvarSlett
  3. Jeg først besøkte denne bloggen og jeg virkelig liker, og jeg synes det er veldig nyttig og interessant, jeg er imponert jobber for å vise her på denne bloggen, håper jeg du vil beholde, og vil dele mer enn på denne måten,
    http://www.mobilephonesets.com/pantech/

    SvarSlett
    Svar
    1. Velkommen til vår siden Nazia, og takk for super tilbakemelding. 1 april får vi en ny ansatt i butikken, så da blir denne bloggen mye mer aktiv med "vi viser dere hvordan"-prosjekter :)

      Mvh Trude & Heidi

      Slett