Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

onsdag 28. september 2011

Disse knottene var fiiiiiine!

Må bare dele litt knotter med dere...

Jeg har jo dette skapet her stående i spisestua. 
Skal ha det selv, 
og derfor blir det hele tiden satt på vent...

I dag så la Ipa Bjoll
(der vi handler knotter og slikt)
noen knotter på facebooksiden sin...

Se på disse!!!



Kjenner jeg fikk litt lyst til å gå på skapet mitt snart nå,
for sånne knotter skal jeg ha!

-enten billeknott eller damen.

Ipa legger de ut på sin shoppen sin i morgen,

så løp og kjøp!


Vi vil nemlig at denna sjappa skal gå bra slik at vi slipper å kjøpe kjipe knotter på biltema!

Mvh Heidi


3 kommentarer:

  1. Javel da, så ble jeg forelsket da... i en DAME denne gangen.... GOSH.... noe så pent!

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ, så fine, jeg tror nok DAMEN vil passe bra til det skapet!
    En god kveld ønskes fra Kristin

    SvarSlett
  3. Tøffe..gleder meg til å se åssen det blir

    ha en flott helg
    klem fra Lill

    SvarSlett