Sider

Bruk gjerne elementer fra bloggen vår på egne sider.

Denne bloggen er ment som inspirasjon og vi deler gjerne ideer og bilder med andre. Vi håper selvfølgelig at dere linker til oss ved bruk av ting fra vår blogg, men dette er helt opp til dere.
Enjoy!

Følg oss også på Instagram! @malingsdamene

malingsdamene

malingsdamene
Maleriet fargehandel, Hønefoss.

torsdag 18. mars 2010

Litt oppsop fra pc`n

Jeg har lagret noen bilder på pc`n min fordi jeg synes de er inspirerende og at det er gode løsninger. Jeg har dessverre ikke vært flink nok til å lagre hvor jeg har funnet de, for hvem skulle tro at det skulle legges ut på en blogg! Når jeg lagret de visste jeg muligens ikke hva en blogg var engang...

Nå deler jeg de uansett med dere.

Mvh Heidi




Dette er bilder fra interiørmessen 09, en kreativ måte og dandere kluter på ;)


Beverhule! Link til nettsiden. Mye fint for barna.


Mal en buske rett på veggen og sett på kroker til jakker og slikt. Morsom vri!

Helt rå måte og dekorere en vegg. Mal et rammefelt for så å sette tapeter på mdf plater.


Pult på barnerom laget av kjøkkenmoduler.

Ikeamøbel før

Ikeamøbel etter.

Dette er fra bloggen Lilla lykke. Ta en titt på den folkens.


Det var dagens fra ugla fra Veme. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar